00:15 Самостійна робота. Українська література. 6 клас "Я І СВІТ" |
1 Який художній засіб використано у поданих рядках : 2 Хто з поданих казкових персонажів присутні у віршах Ірини Жиленко : 3 Виберіть з поданих назв розділів ті, які присутні в поезії І.Калинця «Дивосвіт, або ж перша книжечка для Дзвінки»: 4 Вкажіть, із яких поетичних творів ці рядки: А бабка все стояла на дорозі, Хустинкою торкаючись до сліз. 5 Сусідка годувала Жар-птицю а) пшеницею; б) хлібом; в) родзинками; г) насінням. 6 Події відбуваються а) у селі; б) у казковій країні; в) у містечку; г) у столиці. 7 Стара ґава прожила на світі а) 100 років; а) 200 років; а) 300 років; а) 400 років. 8 Пава «знайшла Жар-птицю» а) вродливою; б) непристойно яскравою; в) молодою; г) непривабливою. 9 Під час хвороби Жар-птиця а) лежала у лікарні; б) пила молоко і читала журнали; в) гралася з дітьми; г) літала над містом. 10 Жар-птиця приносить людям а) нещастя; б) пташенят; в) журнали; г) красу і щастя. Коли чарівна птаха зникла, люди а) раділи; б) сумували; в) були байдужі; д) сміялися. 11 Чим займався хлопчик, герой «Казки про яян»? 12 Як хлопчик потрапив до країни Яян? 13 Що будували яяни? 14 Чому дідусь почув хлопчика? 15 Чому ніхто з мешканців країни яян не міг вийти за місто? 16 Що опинилося за плечима у хлопчика замість дідуся? 17 Що робив рибалка, коли щaстило добре продaти вилов? 18 Кому сказала риба: Я йду до рибaлки в гості? 19 Головна думка поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму» співзвучна з прислів’ям А чого мати навчить, того й батько не перевчить Б біля рідної матінки добре дитятку В мати однією рукою б’є, а другою гладить Г у семи няньок дитя без ока 20 Прочитайте рядки з вірша І. Жиленко й визначте, які художні засоби в ньому використано. І раптом протрюхикав на коні А метафори й порівняння Б пестливі слова й метафора В епітети й порівняння Г епітети й пестливо-зменшувальні слова 21 Жар-птиця з однойменної поезії І. Жиленко є символом А світлої радості Б народної казки В екзотичної країни Г свята, карнавалу 22 Риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» опинилася на суші, тому що А її штормом викинуло на берег Б вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах В її прогнали за балакучість інші риби Г вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя 23 Головна думка казки Е. Андієвської «Говорюща риба» А коли потрібно, треба вміти промовчати Б треба вміти слухати одне одного, дружити В не можна мати секретів від подружжя Г не можна прагнути до неприродного для себе середовища 24 За твором Е. Андієвської «Казка про яян», щоб вийти за межі свого міста, яянину треба було А довго та наполегливо шукати вихід Б підійти до брами й сказати: «Ти» В підійти до брами й просто відчинити її Г вчинити якийсь подвиг
|
|
Всього коментарів: 0 | |