Мої вітання відвідувачам сайту!
Головна » 2017 » Січень » 27 » Самостійна робота. Українська література. 6 клас "Я І СВІТ"
00:15
Самостійна робота. Українська література. 6 клас "Я І СВІТ"

Який художній засіб використано у поданих рядках :
« Мотузочком диму хату прив`язала до небес…» :
а) порівняння;     б) гіпербола;      в) метафора;      г) епітет.

2 Хто з поданих казкових персонажів присутні у віршах Ірини Жиленко :
а) Дід Мороз;       б) Жар-Птиця;      в) Лисичка – сестричка;   г) Снігуронька;    д) Котик-братик.

3  Виберіть з поданих назв розділів ті, які присутні в поезії І.Калинця «Дивосвіт, або ж перша книжечка для Дзвінки»:
а) «Блискавка»;    б) «Снігопад»;     в) «Листопад»;     г) «Дим»;      д) «Вогнище».

4 Вкажіть, із яких поетичних творів ці рядки:

А бабка все стояла на дорозі,

Хустинкою торкаючись до сліз.

5  Сусідка годувала Жар-птицю

а) пшеницею;   б) хлібом;   в) родзинками;   г) насінням.

6  Події відбуваються

а) у селі;     б) у казковій країні;   в) у містечку;    г) у столиці.

7 Стара ґава прожила на світі

а) 100 років;    а) 200 років;    а) 300 років;    а) 400 років. 

8  Пава «знайшла Жар-птицю»

а) вродливою;   б) непристойно яскравою;   в) молодою;  г) непривабливою.

9 Під час хвороби Жар-птиця

а) лежала у лікарні;   б) пила молоко і читала журнали;   в) гралася з дітьми;   г) літала над містом.

10 Жар-птиця приносить людям

а) нещастя;    б) пташенят;   в) журнали;  г) красу і щастя.

 Коли чарівна птаха зникла, люди

а) раділи;   б) сумували;   в) були байдужі;     д) сміялися.

11 Чим займався хлопчик, герой «Казки про яян»?

12 Як хлопчик потрапив до країни Яян?

13 Що будували яяни?

14  Чому дідусь почув хлопчика?

15   Чому ніхто з мешканців країни яян не міг вийти за місто?

16  Що опинилося за плечима у хлопчика замість дідуся?

17 Що робив рибалка, коли щaстило добре продaти вилов?

18  Кому сказала риба: Я йду до рибaлки в гості?

19  Головна думка поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму» співзвучна з прислів’ям

А   чого мати навчить, того й батько не перевчить      Б   біля рідної матінки добре дитятку

В   мати однією рукою б’є, а другою гладить     Г   у семи няньок дитя без ока

20 Прочитайте рядки з вірша І. Жиленко й визначте, які художні засоби в ньому використано.

І раптом протрюхикав на коні
Дідусь Мороз. І загубив підкову.
Та не просту. А золоту. Таким,
На місяць схожим, серпиком лежала,—
аж розгубились в небі літаки,
кричали: «Мама!» —
Й крильцями дрижали.

А   метафори й порівняння       Б   пестливі слова й метафора

В   епітети й порівняння      Г   епітети й пестливо-зменшувальні слова

21   Жар-птиця з однойменної поезії І. Жиленко є символом

А   світлої радості       Б   народної казки      В   екзотичної країни     Г   свята, карнавалу

22  Риба з казки Е. Андієвської «Говорюща риба» опинилася на суші, тому що

А   її штормом викинуло на берег

Б   вона розбагатіла й захотіла помандрувати, побувати в інших світах

В   її прогнали за балакучість інші риби

Г   вона дуже закохалася в рибалку й вирішила спробувати щастя

23  Головна думка казки Е. Андієвської «Говорюща риба»

А   коли потрібно, треба вміти промовчати    Б   треба вміти слухати одне одного, дружити

В   не можна мати секретів від подружжя    Г   не можна прагнути до неприродного для себе середовища

24  За твором Е. Андієвської «Казка про яян», щоб вийти за межі свого міста, яянину треба було

А   довго та наполегливо шукати вихід     Б   підійти до брами й сказати: «Ти»

В   підійти до брами й просто відчинити її      Г   вчинити якийсь подвиг

 

Переглядів: 1191 | Додав: Василівна | Теги: самостійна робота, 6 клас, Українська література, Я І СВІТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar