Мої вітання відвідувачам сайту!
Головна » 2017 » Січень » 27 » Самостійна робота 9 клас Українська література "Г. Ф. Квітка-Основ’яненко, М. Гоголь, українські поети - романтики"
00:18
Самостійна робота 9 клас Українська література "Г. Ф. Квітка-Основ’яненко, М. Гоголь, українські поети - романтики"

Самостійна робота

 9 клас Українська література

Г. Квітка-Основяненко, М. Гоголь, українські поети - романтики

1. Наум Дрот не дав дозволу на одруження Марусі через те, що Василь

А) не розповів йому при першій зустрічі про свої стосунки з Марусею

Б) буде змушений піти в солдати на двадцять п’ять років

В) він наймит

Г) не їхнього соціального статусу, городянин.

2. Яскравою ознакою сентименталізму є зображення

А) типового героя в типових обставинах

Б) незвичайного героя в незвичайних обставинах

В) мінливості відчуттів і вражень героя через слухові й зорові образи

Г) переживань і почуттів простих людей, їхнього внутрішнього світу.

3. Г. Ф. Квітка-Основяненко заснував у новій українській літературі

А) жанр повісті

Б) історичну повість

В) сатиричну повість

Г) роман як літературний жанр

4. Маруся познайомилася з Василем

А) біля церкви;    Б) на весіллі в подруги;    В) на вечорницях;    Г) біля річки.

5. Події в повісті «Маруся» Г. Квітки-Основяненка розвиваються в такій послідовності:

А) прощання на кладовищі – відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – смерть Марусі – Василь у монастирі

Б) прощання на кладовищі – смерть Марусі – відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – Василь у монастирі

В) відмова Наума Дрота віддати Василеві дочку – прощання на кладовищі – смерть Марусі – Василь у монастирі

6. Укажіть характеристики героїв твору Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся»:

а) «...Був парень на усе село, де жив. Батькові і матері слухняний, старшим себе покірний, між товариством друзяка, ні півслова ніколи не збрехав, горілки не вживавсь»

б) «...Хлопець гарний, русявий, чисто підголений; чуб чепурний, уси козацькі, очі веселенькі, як зірочки; на виду рум’яний, моторний, звичайний...»

в) «Та що ж то за дівка була! Висока, прямесенька, як стрілочка, чорнявенька, очиці, як тернові ягідки, брівоньки, як на шнурочку, личком червона, як панська рожа, що у саду цвіте...»

г) «Їх турбувало лише те, що не було дітей, і не знали вони, кому дістанеться їх добро після смерті. А в них було й воликів пар з п’ять, була й шкапа, були й батраки...»

7. Кого із зазначених нижче письменників названо батьком української прози:

а) Г. Квітку-Основ’яненка; б) П. Гулака-Артемовського;

в) М. Петренка; г) І. Котляревського.

8. Укажіть основні риси, характерні для романтизму як літературного напряму:

а) ідеалізація патріархальних відносин;

б) наявність фантастики;

в) прагнення не відтворити, а перетворити дійсність;

г) домінування чіткої ієрархії морально-етичних цінностей;

д) показ непересічних подій, найчастіше трагічних.

9. З приводу чого отець Афанасій вирішив покарати представника «нечистої сили»? Оскільки він:

а) не відвідував церкви; б) ігнорував служителів Бога; в) знущався із сільських дівчат;

г) агітував людей, щоб ті не ходили до храму.

10. Петро Безрідний у творі:

а) заможний селянин; б) ієрей церкви; в) шинкар; г) наймит козака Коржа.

11. Що вирішує зробити Петро задля того, аби одружитися на Пидорі?

а) Сльозно просити Коржа, щоб той дав згоду на весілля;

б) викрасти красуню в батька;

в) на війні здобути золота і з ним приїхати до своєї красуні;

г) звернутися по допомогу до отця Афанасія.

12. Народне свято, під час якого домовились зустрітися Петрусь і Басаврюк:

а) Івана Купала; б) Різдво; в) Покрова; г) Благовіщення.

13. Щоб вважати себе щасливим, Петрусь, догоджаючи Басаврюку, зобов’язаний був:

а) викрасти у Пидорки намисто;   б) напитися крові людської;

в) вбити батька коханої;     г) згубити Івася.

14. Після того як з хати раптово зник Петро, замість червінців у мішках було виявлено:

а) маленькі цвяхи;  б) черепки;  в) пусті пляшки з-під горілки;  г) сиру землю.

Завдання: за наведеними тематичними рядками визначити назву твору і його автора.

15. А тут вони ведуть танок. / Хто гласи їх розлічить? / Хто передом із їх іде? / Хто зорі перелічить?

16. Коли б мені крилля, орлячі ті крилля: / Я землю б покинув і на новосілля / Орлом бистрокрилим у небо пальнув / І в хмарах навіки од світа втонув!

16. Твоя пісня дуже гарна, / Ти гарно й співаєш, / Ти, щасливий, спарувався / І гніздечко маєш!  

18. Личко зчорніє, / Головоньку склониш, / Листоньки зрониш,— / Жаль серцю буде.

19. Ох, тяжко, ох, важко з ним річ розмовляти! / Хай лучче я буду весь вік дівувати

20. Чи то туга, чи то переполох, / Чи то коханнячко?.. / Не зна він,— а серце сумує!

21. І в небо думкою влетів, / Між зорями співає, / А странний спів його людей / Уже не порушає.  

22. Ти ж бачиш сам,— не скажеш: ні,— / Як сонечко і місяць червоненький / Хлюпочуться, у нас в воді на дні / І із води на світ виходять веселенькі!

23. А в світі якеє життя сироті? / І горе, і нужду терпітимеш ти.

24. Назвіть основні ознаки сентименталізму.

 

Переглядів: 1642 | Додав: Василівна | Теги: самостійна робота, М. Гоголь, Г. Ф. Квітка-Основ’яненко, Українська література, 9 клас, українські поети - романтики | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar