Мої вітання відвідувачам сайту!

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
(поглиблений рівень)

Зміст роботи визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з
української мови і літератури для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної
загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ
від 01.10.2014 р. № 1121).

Загальна кількість завдань роботи – 74 (58 завдань базового рівня та 16 завдань
поглибленого рівня).
На виконання роботи відведено 210 хвилин (150 хвилин на виконання завдань базового
рівня та 60 хвилин на виконання завдань поглибленого рівня).
Сертифікаційна робота з української мови і літератури поглибленого рівня складається із
завдань п’яти фор ... Читати далі »

Переглядів: 358 | Додав: Василівна | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (0)

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (базовий рівень)
Зміст роботи визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з
української мови і літератури для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної
загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ
від 01.10.2014 р. № 1121).
Загальна кількість завдань роботи – 58.
На виконання роботи відведено 150 хвилин.
Сертифікаційна робота з української мови і літератури базового рівня складається із
завдань трьох форм:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№1–23*, 29–33*, 34–53). До
кожного із завдань подано чотири або п’ять варіантів відповіді, з яких лише один
правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього
незалежного оцінювання вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
2. Завдання на ... Читати далі »

Переглядів: 346 | Додав: Василівна | Дата: 16.11.2014 | Коментарі (1)

                    Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

                                                           ІV варіант

                                                   Початковий рівень

  1. Сукупність методів, прийомів створення будь-якого тексту, оформлено ... Читати далі »
Переглядів: 2663 | Додав: Василівна | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

                                                           ІІІ варіант

                                                   Початковий рівень

  1. Хто з риторів античності сформулював визначення риторики як «мистецтво говорити»?

а) Аристотель;     ... Читати далі »

Переглядів: 2288 | Додав: Василівна | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

                    Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

                                                           ІІ варіант

                                                   Початковий рівень

  1. Навчальний предмет, що вивчає теорію красномовства, - це:

а) риторика;  &nbs ... Читати далі »

Переглядів: 4873 | Додав: Василівна | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика

                                                           І варіант

                                                   Початковий рівень

  1. Здатність, уміння висловлюватися красиво, переконливо – це:

а) риторика;         &n ... Читати далі »

Переглядів: 2985 | Додав: Василівна | Дата: 11.11.2014 | Коментарі (0)

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Морфологія.

Орфографія. Дієслово

ІІІ варіант

Початковий рівень

  1. Скільки є самостійних частин мови?

а) Десять,               б) шість,             в) чотири,                       г) три.

  1. У якому рядку допущено помилку у формі вживання займенника?

а) Дякую Вам,

б) Котра година?

в) Пробачте мене.

г) ... Читати далі »

Переглядів: 1728 | Додав: Василівна | Дата: 10.11.2014 | Коментарі (0)

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Морфологія.

Орфографія. Дієслово

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. У якому рядку всі слова є іменниками?

а) синь, тисяча, удень,    

б) зорепад, четверо, зранку,

в) мужність, двоє, узимку,

г) сутінки, сотня, чверть.

  1. У якому рядку порушено граматичний зв’язок  у сполученні  числівника з іменником?

а) П’ятеро воріт, три класи;

б) чотири зошити, півтора тижня;

в) шість десятих гектара, два з половиною ... Читати далі »

Переглядів: 1488 | Додав: Василівна | Дата: 10.11.2014 | Коментарі (0)

 

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Морфологія.

Орфографія. Дієслово

І варіант

Початковий рівень

  1. За якими ознаками іменники поділяються на відміни?

а) За назвою загальною чи власною;

     б) за особливостями відмінювання;            

     в) за назвою істоти чи неістоти;

     г) за лексичним значенням.

  1. У якому рядку від усіх прикметників неправильно утворено ступені порівняння?

а) Якнайбільший, гірший;

б) щонайсміливіший, дужчий;

... Читати далі »

Переглядів: 1501 | Додав: Василівна | Дата: 10.11.2014 | Коментарі (0)

« 1 2